zondag 19 februari 2012

Buitenactiviteiten

Het leuke van de internationale blogwereld is dat je virtueel overal terecht kunt komen. Zo zag ik deze foto op Miss Design (uit de USA), maar bleek hij afkomstig van een - ik neem aan - Russische blogster, bloggend onder de naam "Nicety". Aangezien ik geen Russisch kan lezen, is het een plaatjes-kijk-blog voor mij. Maar dat is helemaal niet erg hoor. Kijk maar eens hier (klik).

Terug naar het plaatje, want ik werd er helemaal verliefd op. Sinds het einde van de vorige zomer staat onze tuinschuur (beter bekend als "het chalet") in de witte grondverf. We hebben niet de tijd gehad om het verder af te maken voor de regen kwam. Maar dat vind ik helemaal niet erg, want nu kan ik goed nadenken over wat ik er verder mee wil.

Deze afbeelding heeft voor mij de knoop doorgehakt. Het chalet wordt wit met grijze details en een variant op deze bank-met-opbouw ga ik erbij gebruiken. Er komt ook een plekje voor de Griekse druivenstekken die nu nog in de vensterbank staan. Kom maar op met die mooie lentedagen, dan kunnen manlief en ik weer aan de slag gaan.

Terwijl ik dit typ, komt er weer een fikse bui naar beneden. Wat niet erg is, want er is nog een projectje wat eerder af moet. Binnen, inderdaad. Aan de slag dan maar? Dan is die bui toch nog ergens goed voor.

2 opmerkingen:

  1. toch is altijd het eerste wat ik denk bij deze plaatjes"je zal t allemaal binnen moeten halen met regen". ik heb hier in de zomer maar 5 tuinstoelkussens, en een ligbankkussen, en evengoed verregent dat keer op keer op keer..
    (kan je zeggen dat t daar niet mooier van wordt..)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha, ja dat had ik ook wel een beetje hoor, leonieke. Maar ik ben eigenlijk van plan om er ook iets voor te verzinnen. Zoveel kussens vind ik ook een beetje 'too much'. Mocht je nog tips hebben...

      Verwijderen