dinsdag 17 juli 2012

In de koffer

Zo. Vakantie. En voor ons betekent dat... - whiehoe! - Italia. Alleen de naam al. Met het werkelijk geweldige weer hier in NL de laatste tijd (ahum kuch) kan het me niet snel genoeg gaan allemaal. Maar eerst rustig het lijstje afwerken met klusjes-die-nog-gedaan-moeten-worden-voor-we-weg-gaan en inspiratie opdoen voor De Koffer.

Via Pinterest kwam ik genoeg leuks tegen. En dus wordt mijn koffer gevuld met whites, beige, toefje grijs en wat jeansgoed.

Witte jurkjes - leuk met camelkleurige riem - gaan zeker mee. Het hoedje (zie de afbeelding hieronder) heb ik al, de schoenen zijn "not me", maar passen wel goed in het plaatje.



Ps. volgens hubby zit er vanaf maandag de 23e een stijgende lijn in de "kans op zomerweer". Hopelijk is dat nog een beetje een cheer-up voor de thuisblijvers!

1 opmerking: